«Վաղուց ժամանակն է, որպեսզի Ալլա Պուգաչովան ճանաչվի որպես օտարերկրյա գործակալ և զրկվի Ռուսաստանի Դաշնությունում իր ամբողջ ունեցվածքից՝ Ռուսաստանի Դաշնության զինված ուժերը վարկաբեկելու և արևմտյան քարոզչության օգտին աշխատելու համար»,- հայտարարել է ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր Ալեքսեյ Ժուրավլյովը։ Ավելի վաղ Պուգաչովան Instagram սոցիալական ցանցում Կիևի մանկական հիվանդանոցի վրա հրթիռի խոցման մասին գրառում էր արել։               
 

«ԱՅՍ ՆԿԱՐՆԵՐՈՒՄ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ ՉԿԱ, ԿԱ ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ»

«ԱՅՍ ՆԿԱՐՆԵՐՈՒՄ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ ՉԿԱ, ԿԱ ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ»
26.11.2010 | 00:00

Հայաստանի նկարիչների միության ցուցասրահում բացվել է «Մարմին. նոր պատկերային արվեստը Հայաստանում» խորագրով ցուցահանդես: Կերպարվեստը, իբրև առանձին արվեստի տեսակ, սկզբնավորման պահից մշակել է կանոններ մարդկային մարմնի պատկերման ու ընկալման մասին: Ցուցահանդեսը համադրող արվեստագետները (Արարատ Սարգսյան, Սարգիս Համալբաշյան, Արևիկ Արևշատյան, Արման Գրիգորյան, Դավիթ Կարեյան) միավորել են կերպարվեստի կարևորագույն հարցերից մեկը` մարմինը: Ներկայացված է 39 արվեստագետների ավելի քան 50 աշխատանք: Ներառվել են արվեստի տարբեր տեսակներ` քանդակ, լուսանկար, գեղանկար, վիդեո` արտ, ինստալյացիա: Առաջին անգամ Հայաստանում փորձ է արվում համատեղ ներկայացնել տարբեր սերունդների տարբեր մեթոդներով աշխատող արվետագետների, վերացնել դասականների ու ժամանակակիցների միջև եղած ներքին հակամարտությունը, ինչը, ըստ վաստակավոր նկարիչ Արարատ Սարգսյանի, կվերացնի սեկտայությունը և ավելի հետաքրքիր կդարձնի արվեստի միջավայրը: Էդվարդ Իսաբեկյանի, Սարգիս Մուրադյանի, Արման Գրիգորյանի, Հակոբ Հակոբյանի, Էմիլ Գազազի և այլ արվեստագետների կողքին ներկայանում են երիտասարդ արվեստագետներ Դիանա Հակոբյանը, Օվսաննա Շեկոյանը, Սվետլանա Անտոնյանը (Օկիան), Տիգրան Խաչատրյանը… Ինչի՞ համար է մերկ մարմինների այս ցուցադրությունը, կամ ինչո՞ւ է անվանվում նոր պատկերային արվեստ: Պարզվում է` այստեղ կան գործեր, որ արվել են խորհրդային տարիներին ու պահվել արվեստանոցներում: «Խորհրդային նկարիչը մերկ մարմին կարող էր նկարել, եթե պատկերում էր մարզիկի, այլ մերկ մարմին եթե նկարեր, չէին ցուցադրի: Այսինքն, քո ամբողջ ուսումնական պրոցեսը, որ հիմնված է մերկ մարմնի վրա, դառնում էր ավելորդ: Ավարտում էիր և չէիր կարողանում ցույց տալ գիտելիքներդ,- ասում է Արարատ Սարգսյանը։- Մեր ցուցահանդեսը նաև տաբուները հաղթահարելու խնդիր է առաջ քաշում»: Իսկ խնդիրը մարդն է և իր մարմինը, ընդվզումը մարմնի դեմ: Ոմանք պլաստիկ վիրահատություններ են անում, կռվում են իրենց մարմնի դեմ, կարծում են` ինչ-որ բան սխալ է: Բայց, արվեստագետի համոզմամբ, ոչինչ սխալ չէ: Մարդիկ տարբեր են, պետք է համակերպվել սեփական մարմնի հետ, ոչ թե կռվել: Իսկ պատրա՞ստ է այսօր մեր հասարակությունը նման ցուցադրությունների: «Մենք` արվեստագետներս, հայ հասարակության հետ, կարծես, և՛ կապ ունենք, և՛ չունենք: Այս ցուցահանդեսը նկարիչներով ենք համադրել: Սկսենք նրանից, որ դա պիտի անեին արվեստաբանները, բայց արվեստաբանները Հայաստանում ցուցահանդես չեն անում, նրանք չեն մտածում, որ պետք է միջնորդ դառնալ հասարակության և արվեստագետի միջև: Երեխան այսօր բաց տեսարաններ կարող է դիտել հեռուստատեսությամբ և չհասկանալ` ինչ է դա: Մեզ մոտ շատ անգամ դա տաբուներ չի կոտրում, տաբուներ ավելացնում է»: Ազատությունից գռեհկացում մի քայլ է` նկատում եմ, այս դեպքում չկա՞ նման վտանգ: Իսկ պատասխանն այսպիսին է. «Այս նկարներում ազատություն չկա, կա ճշմարտություն: Նկարիչներն ազատ մարդիկ են, ազատ լինելու խնդիր չունեն»: Թե ինչ տաբուներ են կոտրելու բազմաձև մարմինների բաց տեսարանները, դժվար է ասել: Բացասական արձագանքներ լսելի էին մինչ ցուցահանդեսի բացումը: Ցուցասրահի ապակեպատ փակ դռան հետևից նայող մարդիկ, ակնարկելով կանացի մարմինը պատկերող նկարներից մեկը, բազմանշանակ մեկնաբանություններ թողեցին ու հեռացան` «արդեն տեսնում ենք, թե ինչ լավ ցուցահանդես է» ասելով։ Զրուցակցիս աշխատանքներում ռոմանտիկ քնքշություն կար: Հետաքրքրվեցի` «ինչի՞ մասին են» ներկայացված գործերը: «Իմ աշխատանքները «Սեր» կոչվող փոքրիկ բրոնզե քանդակներ են, հիմնականում սիրային պատկերներ, ներկայացվում է մարմինը` սիրո պահին»,- ասաց Արարատ Սարգսյանը:
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2274

Մեկնաբանություններ